בני אדם טועים.
מכונות – לא.
מערכת הפרסום משתנה כל הזמן.
גם המתחרים שלך לא עומדים במקום.
מה אם היה ברשותך כלי שיווקי שכולו נשען על דאטה, אלגוריתמים, נתונים וחישובים?
משהו מצ'וכלל כזה, שמביא בדיוק את הלקוחות הרלוונטים, אבל בלי הכאב ראש!
כאן אנחנו נכנסים לתמונה,
נעים להכיר – GRUPIZ
ד"ר יערה ולצמן, ניתוח רשתות ופיתוח קהילות.
ד"ר יערה ולצמן היא מרצה לתואר שני במנהל עסקים ועמיתת מחקר באוניברסיטת תל אביב. במחקריה יערה עוסקת בתחום של אינטראקצית אדם-מכונה וניהול אלגוריתמי.
יערה עבדה בתחום המחשבים לאחר שירות ביחידה טכנולוגית וכיום היא יועצת לארגונים בתחומים של ניתוח רשתות, ניהול נתונים, מחקרי משתמשים ופיתוח קהילות עיסוקיות.
יניב רונן, היועץ שמייעץ ליועצים.
מרצה מוביל במסגרת המסלול המקיף בישראל להכשרת יועצים עסקיים מטעם התאגדות העסקים. הכשיר וליווה עשרות יועצים עסקיים לאורך השנים האחרונות.
בעל ניסיון רב בעולם השיווק והפרסום, ייעץ ועבד עם חברת חשמל, רכבת ישראל, פלאפון, בנק הפועלים ועשרות עסקים קטנים. מרצה לשיווק ופרסום במספר מכללות. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק וטכנולוגיות ביחידה ללימודי חוץ – רשת המכללות הגדולה בישראל.
נלמד להכיר את העסק שלך, את החזון והשאיפות. נשתמש בכלים הדיגיטלים המתקדמים ביותר ללמוד ולהכיר את הסביבה התחרותית שלך ואת ההזדמנויות העומדות בפנינו.
לאורך שנים של ניסיון, יצרנו מאגר ידע עצום הנשען על עבודה עם עשרות יועצים עסקיים וארגונים, ופרסום בהיקפים של מיליוני שקלים, המאפשר לנו ליצור אסטרטגיות שיווק פורצות דרך גם בשווקים התחרותיים ביותר בישראל.
את האסטרטגיה הייחודית שיצרנו, ניקח לשלב הבא - נבחן ונאתר את הפלטפורמות המתאימות ביותר לקידום המטרות והיעדים שהצבנו. במידה ונדרש - נקים נכסים נוספים במהירות, כדי לא לפספס אף הזדמנות עסקית.
בשלב הזה אנחנו נכנסים פנימה - למערכות עצמן. מעלים את הקמפיינים, דפי הנחיתה ועמודי הסליקה. לוחצים על כל הכפתורים ועולים לאוויר.
לאורך כל הפעילות אנחנו "ננדנד" לך עם נתונים, נדאג שכל פנייה תגיע וגם תטופל כראוי. נקשיב לאנשי המכירות שלך, נבחן את השינויים - מתחרים שנכנסים, מוצרים חדשים. אנחנו "על זה" כל הזמן - לשפר, לשפר, לשפר.